Forum  Strona Główna



 

Jednostki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Opis Armii / Panzer Elite
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Klaus
Major
Major



Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bromberg

PostWysłany: Pon 15:45, 21 Lip 2008    Temat postu: Jednostki

Piechota:

Grenadierzy Pancerni
Koszt: 255 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 3
Uzbrojenie: Kar98, po ulepszeniach: MP44, Panzerschreck, G43
Liczebność: 3 (+1 po ulepszeniu)
Produkowani w: Sztab
Ulepszenia:
- Zestaw Gewehr 43 (50 amunicji)
- Karabin MP44 Sturmgewehr (75 amunicji)
- Panzerschreck (75 amunicji)
Umiejętności:
- rzuć granaty zapalające (15 amunicji)
- rzuć granaty przeciwpancerne (20 amunicji)
- spint
- naprawa, zaawansowana naprawa (po ulepszeniu)
- budowa: Logistik Kompanie, Kampfgruppe Kompanie, Panzer-Jager Kommand, Dowództwo Wsparcia Panzerów

Ciężka Piechota Szturmowa
Koszt: 360 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 3
Uzbrojenie: MP44
Liczebność: 3 (+1 po ulepszeniu)
Produkowani w: Panzer-Jager Kommand
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- rzuć granaty zapalające (15 amunicji)
- rzuć granaty przeciwpancerne (20 amunicji)
- spint
- naprawa, zaawansowana naprawa (po ulepszeniu)

Niszczyciele Czołgów
Koszt: 360 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 3
Uzbrojenie: Kar98, Panzerschreck
Liczebność: 3 (+1 po ulepszeniu)
Produkowani w: Kampfgruppe Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- rzuć granaty zapalające (15 amunicji)
- rzuć granaty przeciwpancerne (20 amunicji)
- spint
- naprawa, zaawansowana naprawa (po ulepszeniu)

Siły Naziemne Luftwaffe (doktryna Luftwaffe)
Koszt: 260 zasobów ludzkich, 1 punkt dowodzenia
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: Kar98
Liczebność: 5
Produkowani w: wsparcie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- zaawansowana naprawa
- budowa: Flak 38 - 20mm, Flak 36 - 88mm, drut kolczasty, worki z piaskiem

Fallschirmjagers (doktryna Luftwaffe)
Koszt: 420 zasobów ludzkich, 3 punkty dowodzenia
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: Kar98, po ulepszeniach: FG42
Liczebność: 4
Produkowani w: Sztab
Ulepszenia:
- FH42 (75 amunicji)
Umiejętności:
- strzał z Panzerfausta (35 amunicji)
- rzuć ładunki zapalające do niszczenia budynków (40 amunicji)

Pojazdy:

Kettenkrad
Koszt: 165 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 1
Uzbrojenie: n/a
Produkowany w: Sztab
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- kamuflaż (doktryna Luftwaffe)
- naprawa (doktryna Niszczycieli Czołgów)
- pułapka minowa (doktryna Spalonej Ziemi)

Wóz Zwiadowczy
Koszt: 220 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 2
Uzbrojenie: MG42
Produkowany w: Logistik Kompanie
Ulepszenia:
- ulepszenie logistyczne (25 amunicji)
Umiejętności:
- zabespiecz terytorium (po ulepszeniu)

Samochód Opancerzony
Koszt: 255 zasobów ludzkich, 25 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: Działko 20mm, MG42
Produkowany w: Logistik Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- wysokie obroty (25 amunicji)

Transporter Półgąsienicowy Dla Piechoty
Koszt: 240 zasobów ludzkich, 20 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: MG42
Produkowany w: Kampfgruppe Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- przewożenie 2 oddziałów piechoty

Transporter z Moździerzem
Koszt: 240 zasobów ludzkich, 40 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: Granatewerfer 34 80mm
Produkowany w: Kampfgruppe Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- ostrzał z moździerza
- zapalający pocisk moździerzowy (35 amunicji)

Transporter Półgąsienicowy Funkwagen "Wampir"
Koszt: 220 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: n/a
Produkowany w: Logistik Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- kradzież surowców
- zrzut Goliata (125 amunicji)

Transporter Półgąsienicowy z Amunicją
Koszt: 200 zasobów ludzkich, 15 amunicji
Zajmowany Limit Populacji: 4
Uzbrojenie: n/a
Produkowany w: Logistik Kompanie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- utrzymaj odległość wsparcia
- stawianie min (25 amunicji)

Lekki Transporter Przeciwpancerny
Koszt: 260 zasobów ludzkich, 15 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 5
Uzbrojenie: działo Pak35 37mm
Produkowany w: Dowództwo Wsparcia Panzerów
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- niszczyciel gąsienic (40 amunicji)
- celne strzelanie (40 amunicji)

Czołg Wsparcia Piechoty Panzer IV
Koszt: 420 zasobów ludzkich, 60 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 8
Uzbrojenie: działo KwK 37 L/24 75mm, MG42 (po ulepszeniu)
Produkowany w: Dowództwo Wsparcia Panzerów
Ulepszenia:
- strzelec MG42 (75 amunicji)
- osłony pancerza (75 amunicji)
Umiejętności:
- szybki ogień

Artyleria Samobieżna Hummel (doktryna Spalonej Ziemi)
Koszt: 650 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 12
Uzbrojenie: haubica 150mm
Produkowany w: wsparcie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
-

Pojazd Inżynieryjny Bergertiger
Koszt: 400 zasobów ludzkich, 50 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 10
Uzbrojenie: n/a
Produkowany w: Dowództwo Wsparcia Panzerów
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- zaawansowane naprawy
- odzyskaj wrak

Niszczyciel Czołgów Marder III
Koszt: 300 zasobów ludzkich, 40 paliwa
Zajmowany Limit Populacji: 8
Uzbrojenie: działo przeciwpancerne Pak40 75mm
Produkowany w: Panzer-Jager Kommand
Ulepszenia: n/a
Umiejętności:
- usytuuj główne działo

Panthera
Koszt: 1000 zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 2 x 12
Uzbrojenie: działo przeciwpancerne KwK42 75mm
Produkowany w: wsparcie (2 czołgi)
Ulepszenia: n/a
Umiejętności: n/a

Niszczyciel Czołgw Hetzer (doktryna Niszczycieli Czołgów)
Koszt: 600 zasobów ludzkich, 3 punkty dowodzenia
Zajmowany Limit Populacji: 6
Uzbrojenie: działo Pak39 75mm, MG42
Produkowany w: wsparcie
Ulepszenia:
- luneta (40 amunicji)
Umiejętności:
- unieruchomienie z zasadzki

Wirbelwind Flakpanzer (doktryna Luftwaffe)
Koszt:
Zajmowany Limit Populacji: 6
Uzbrojenie: Flak 38 20mm
Produkowany w: wsparcie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności: n/a

Niszczyciel Czołgw Jagdpanther (doktryna niszczycieli czołgów)
Koszt: n/a - przez 2 minuty zmniejsza przyrost zasobów ludzkich
Zajmowany Limit Populacji: 14
Uzbrojenie: działo Pak43 88mm
Produkowany w: wsparcie
Ulepszenia: n/a
Umiejętności: n/a
Można przyzwać tylko jedną Jagdpantherę podczas gry


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Klaus dnia Pon 20:17, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Opis Armii / Panzer Elite Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin