Forum  Strona Główna



 

btrh1.4B
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morfa




Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie 9:29, 27 Maj 2007    Temat postu: btrh1.4B

Tu zamieszczam link do btrh1.4B (Beta). Mod moim zdaniem wysmienity ^^ [link widoczny dla zalogowanych]

Najbardziej podobaja mi sie dziala w USA, ladunek wybuchowy do robienia okopow. Spotkac mozemy zapory przeciw czolgowe, roznego rodzaju czolgi itd. Zrobili wreszcie pozadek z PD(CP). Inzynier zabiera 1, zapalniczka tez 1 a nie 8, miniarze 1 itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 15:55, 27 Maj 2007    Temat postu:

Przetestowałem, i niestety nie mogę powiedzieć, bym był zadowolony.

1. Realizm. Autorzy próbowali tu zrobić mod realistyczny aż do bólu, zapomnieli jednak o elementarnych rzeczach: Tygrys wciąż króluje nad Panterą. Skoncentrowali się na typach pocisków. I tak nieraz jeden czołg ma aż 4 rodzaje pocisku. Oczywiście godzi to w ilość: Zwiększając ilość badziewia, zmniejsza się ilość standardowych pocisków. Zdecydowanie lepiej wypada tu DEBEL, z 4 typami pocisków, w którym to 1 czołg ma maksymalnie 3, a ilość niestandardowych w czołgu nie przekracza 5.
2. Nowe czołgi. Oj, cieniutko, cieniutko. Doszło kilka nowych czołgów... z okresu powojennego... Jak tak dalej pójdzie, to może w BTRH 1.6 będzie Polski PT-91 "Twardy". Very Happy Wracając do tematu: w BTRH 1.4 pojawiły się takie osobistości jak IS-3 (mój ulubiony czołg, zakochałem się w nosie szczupaka, co nie zmienia faktu, że nie brał udziału w IIWŚ, co prawda niektóre źródła podają, że walczyły z Japończykami, lecz jest to niepotwierdzone, a poza tym w Soldiers nie ma Japonii, więc dlaczego miałyby być tam bronie z tamtego frontu), Centurion (nie zdążył brać udziału w walkach, więc technicznie nie brał udziału w wojnie), T-44 (niektóre źródła podają, że brały udział w operacji berlińskiej, ale większość przeczy temu i podaje, że nie zdążyły brać udziału w IIWŚ) i inne. Jak pojawi się Abrams, zmieniam grę.
3. Bishop i Archer. Cholera jasna... oczywiście autorzy idą tokiem myślenia noobów... że im większy kaliber tym większe działo (po cholere budować stuarty jak mamy scotta z 75mm działem Very Happy). No i działo samobieżne Bishop przebija niszczyciela czołgów Archera, bo ma większy kaliber. BULLSHIT
4. Gdzie są miny przeciwczołgowe? Każda lepsza taktyka się na nich w pewnym stopniu opiera.
5. Te defensywne ładunki wybuchowe są strasznie podatne na bugi. W przypadku użycia ich na granicy dwóch terenów, albo przy wodzie gra ma spore szanse walnąć "terminatora". Przegrywasz? Kupuj pionierów.
6. Niemcy dostali samochodzik z FLAKIEM. Teraz kupujesz, ustawiasz na tyłach i już na samym początku niszczysz. Teraz Niemcy wygrywają każdą bitwę, bo jeszcze zanim przeciwnik wystawi jakiś ciężki/średni czołg, wszystko zostaje zniszczone przez sławetną 88.

To chyba tyle. Na razie proponuję pozostać przy 1.31
Powrót do góry
Klaus
Gość






PostWysłany: Nie 16:51, 27 Maj 2007    Temat postu:


QuickRaven napisał:
Doszło kilka nowych czołgów... z okresu powojennego...
Może autorzy chcą zrobić wojnę w Korei? Razz
Wracając do tematu, ja cieszę się, że Willis nie ma już pełnego obrotu karabinu i jego rola się trochę zmniejsza. Pozatym dobrze, że wprowadzono haubice, bo trochę dziwne, żeby na wojnie były tylko haubice samobieżne. Co do pocisków, to trochę tego napakowali, ale samo ich działanie jest o niebo lepsze niż w DE, gdzie pocisk kumulacyjny praktycznie nic nie potrafił zniszczyć... Ciekawy jest pocisk dymny, ale przed jego wybuchem często zacina się gra Razz. Dobrze, że wzrasta trochę przydatność inżynierów wysadzających dynamitem zapory (ale jak się domyślam i tak każdy zrobi to dynamitem z czołgu).
Powrót do góry
Morfa




Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lodz

PostWysłany: Nie 17:47, 27 Maj 2007    Temat postu:

mnie wkurwia to ze shermany zdrozaly. 4500 na taki pancerz? zal.. do teho hellcat kosztuje tyle ile sherman 76, przy czym ma 5 razy slabszy pancerz. co ci da predkosc jak go z karabinu rozwalisz. Wracajac do tego lekkie wozy, czolgi z karabinu schodza. Np pancerka. Zal do nich ludzi wkladac. Przezucajac sie na ruskich maja zbyt malo czolgow typu t-34. Chyba az 2 sie doliczylem i wlasnie jak wspomnial QR isu-3? U niemcow jest za duzo gowna i nie ma z czego wybierac. Jak troche kasy odlozysz to w tedy, ale to moze byc zgubne. Jedyne co mi sie podoba to UK. Wreszcie moga sie zmierzyc z niemcami, a nie (od btrh1.0 była to gowniana nacja). Panzerfoust- max 25m to mi sie podoba Wink mogli obnizyc do 15 ale niech juz tak bedzie. Naszczescie gorzej przebija. Mortal. Zal go kupowac. Nawalajac z niego mozesz sie spodziewac ze ty nim dostaniesz a nie wrog. Niektore pociski za plecy lece Razz. Fajne sa dziala w usa, defensywne ladunki, zap p-czolgowe, pociski dymne ii to ze poprawili punkty dowodzenia. Smieszne to bylo ze zaplaniczka zabierala 8PD(CP). Ale jak bedzie full versja to moze bedzie jeszcze lepszy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:22, 28 Maj 2007    Temat postu:

Z tego co czytatałem to jest narazie BETA Razz to troche może się jeszcze pozmieniać
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 8:27, 28 Maj 2007    Temat postu:


NOVISZ napisał:
Z tego co czytatałem to jest narazie BETA Razz to troche może się jeszcze pozmieniać

- Wywalić nowe typy pocisków
- Wywalić czołgi powojenne
- Wyrównać strony (do cholery tygrys na ciężarówce za kilka tys. ???)
- Przywrócić AT-miny!
- Wprowadzić większy realizm (jeszcze zmniejszyć pzfausta, dać lepszą panterę, itp.)
- Dać manuala w PDFie, żeby się można było połapać Very Happy
Powrót do góry
GROT
Gość






PostWysłany: Pon 9:27, 28 Maj 2007    Temat postu:

No widzę że już sporo potestowaliście. Ja miałem czas zrobić jedynie krtótki teścik - zrobiłem głebokie okopy i się okazało że cięzarówka przez nie przejeżdza. Więc nie da się zrobić okopów przeciw czołgowych - to tylko tak na marginesie. Poszerzyli narzędzia defensywne z których i tak nie bardzo jest czas korzystać no ale fajnie że to dodali - może uda się postawić chociaż jednego pająka na fladze.
No ale wczoraj rozegraliśmy z Klausem i Krycholem 2 bitewki.
Zdaje się, że Klaus mi rozwalił jednym strzałem Tygrysa1 z Archera (archer to śmieszny pojazd bo działo ma skierowane do tyłu - na pewno też ma kierownicę po prawej stronie Smile ).
Ogólnie wrażenia mam niezłe - jest parę nowych rzeczy w tym dzwięki co zawsze dodaje kolorytu grze i przedłuży jej żywot.
Które to są pociski dymne?
Ja sprawdziłem tylko, że jak się trafi pociskiem typu HEAT przykładowo Pershinga z Priesta to czołg bez uszkodzeń ale załoga cała ginie Smile. Trafić wcale nie jest łatwo.
Będzie fajnie - nie marudzcie - trzeba się tylko otrzaskać ze sprzętem - możliwości są chyba szersze ale strategia gry raczej się znacząco nie zmieni.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:20, 28 Maj 2007    Temat postu:

Z tego co wiem to HEAT to są odłamkowe, najlepiej na tym to się znał FOX bo w armi to przerabiał Very Happy
Powrót do góry
Klaus
Gość






PostWysłany: Pon 16:07, 28 Maj 2007    Temat postu:

HEAT to jest chyba pocisk kumulacyjny, bo przynajmniej tak wynika z działania (zabija załogę).
SM to są pociski dymne. Mają one czarny kolor w ekwipunku i są na wyposażeniu haubic polowych i samobieżnych (około 5 sztuk). Tylko nie pomylcie z pociskiem podkalibrowym, bo też ma ciemny kolor (jest na wyposażeniu kilku czołgów, jest silniejszy od ppanc, ma mniejszą eksplozję, ale większą przebijalność).
Mnie ciekawi czy jest jakikolwiek pojazd mogący się równać z Tigerem 2, bo w poprzedniej wersji nie ma nic takiego. Może jakoś to wyrównali, jak narazie nie miałem okazji sprawdzić.
Mam jeszcze pytanie do Archera. On ma lufę z tyłu, więc jeśli obrócę go lufą do wroga i on mnie trafi to dostanę w pancerz tylny?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 18:43, 28 Maj 2007    Temat postu:


Cytat:
High explosive anti-tank (HEAT) rounds are made of an explosive shaped charge that uses the Neumann effect (a development of the Munroe effect) to create a very high-velocity jet of metal in a state of superplasticity that can punch through solid armor.

The jet moves at hypersonic speeds (up to 25 times the speed of sound) in solid material and therefore erodes exclusively in the contact area of jet and armor material. Spacing is critical, as the jet disintegrates and disperses after a relatively short distance, usually well under 2 metres. The jet material is formed by a cone of metal foil lining, usually copper, though tin foil was common during the Second World War.

The key to the effectiveness of a HEAT round is the diameter of the warhead. As the penetration continues through the armor, the width of the hole decreases leading to a characteristic "fist to finger" penetration, where the size of the eventual "finger" is based on the size of the original "fist". In general, HEAT rounds can expect to penetrate armor of 150% to 250% of their width, although modern versions claim numbers as high as 700%.

HEAT rounds are less effective if they are spinning, the normal method for giving a shell accuracy. The centrifugal force disperses the jet, so the warhead design needs to be modified for use with rifled guns, or fired from smoothbore weapons. A further problem is that if the warhead is contained inside the barrel, then its diameter is restricted to the caliber of the gun. Increasing the caliber to allow a greater diameter makes the gun heavier. Recoilless rifles using lighter barrels and mounts firing HEAT rounds (e.g. the British WOMBAT or Swedish Carl Gustav) have proven to be effective.

Where HEAT is used as the warhead for guided missiles, rifle grenades and spigot mortars, warhead size is not a limiting factor, as these are not contained within the firing weapon's barrel.


Oznacza to, że pociski HEAT to pociski z ładunkiem kumulacyjnym. Eksplozja naprowadza sprzężone powietrze, które wywala dziurę w pancerzu czołgu. Wybuch we wnętrzu czołgu to domena pocisków wystrzeliwanych z Tigerów i Panter. Były to zwykłe AP z ładunkiem wybuchowym. HEAT to inaczej HC, czyli hollow charge.

Sprawdziłem, zabija załogę. Najśmieszniejsze jest to, że te pociski wcale nie miały tak działać. I kolejna kropla w prysznicu studzącym Punishera Very Happy

Co do Archera, to nie mam słów... popłakałem się ze śmiechu XD

Cytat:
The Valentine had a relatively small hull and it was not possible to use a turret. Instead a simple armoured open-top box surrounded the gun. The gun was mounted facing over the rear of the hull which kept the overall vehicle length short. This configuration meant that the driver could not occupy his seat when the gun was fired since the breech recoiled into where his head would be.

W skrócie - brak wieży, działo na tyle czołgu, zamocowane "na stałe". Gdy działo strzelało, kierowca musiał kłaść się, inaczej dostawał tyłem działa w mordę (odrzut).

A tak na marginesie, to Punisher zwracam honor - pamiętasz naszą dyskusję o "czołgach II wojny światowej" Zasiecznego? Nadal myślę, że to shit, a nie książka, ale jednak autor miał rację, pisząc, że Archer to działo samobieżne:

Cytat:
The Archer was classified as a self-propelled gun and as such was operated by the Royal Artillery (RA) rather than a Cavalry or tank regiment.
Powrót do góry
Klaus
Gość






PostWysłany: Pon 18:50, 28 Maj 2007    Temat postu:


Cytat:
Załoga trafionego pojazdu jest zazwyczaj zabijana przez falę uderzeniową, powstającą po wewnętrznej stronie pancerza.

No więc działa jak powinien...

QuickRaven napisał:
ale jednak autor miał rację, pisząc, że Archer to działo samobieżne
A co innego może to być?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:28, 28 Maj 2007    Temat postu:


Klaus Barbie napisał:


QuickRaven napisał:
ale jednak autor miał rację, pisząc, że Archer to działo samobieżne
A co innego może to być?


Niszczyciel czołgów.

Cytat:
The SP 17pdr, Valentine, Mk I, Archer was a British tank destroyer used during World War II based on the Valentine chassis.


Rzeczywiście, kształt wygląda na działo samobieżne.
Powrót do góry
Morfa




Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lodz

PostWysłany: Pon 21:27, 28 Maj 2007    Temat postu:


QuickRaven napisał:

- Przywrócić AT-miny!


Panowie miny sa. W ciezarowce. Teraz jest bardziej realne bo kto by udzwignal 6 min p-pan karabin ammo i granat? co do pocisków nie wiem po co duze dziala maja smugowe. Duzej sie laduje a tak samo dzialaja jak te mniejsze . Powinni dodac auto z cala amunicja a nie tylko p-pan i odlamkowe. te TNT def to sa do bani. Przydatne tylko na piasku i trawie. Na jezdni TNT def znika nawet nie wybucha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:40, 28 Maj 2007    Temat postu:


Morfa napisał:
Na jezdni TNT def znika nawet nie wybucha

Mi dał terminatora... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Klaus
Gość






PostWysłany: Pon 23:09, 28 Maj 2007    Temat postu:

Co do minusów to oprócz flaka 88 zaliczyłbym jeszcze tą ciężarówkę z działkiem boforsa, bo zasięg to ma ona aż przesadny. Oprócz tego myślę, że Archer jest za silny/za tani. Podoba mi się ten pojazd, ale jest raczej IMBA...
Nie jestem do końca pewien, ale chyba polepszono (nareszcie) działo D-25T (montowane w czołgach IS-2 i 3). Wydaje się, że pocisk szybciej leci, ale nie wiem jak jest z przebijalnością, bo nie zdążyłem jeszcze sprawdzić (i tu szukam ochotnika z serwerem Smile). Pociski odłamkowe ISa mają teraz olbrzymie pole rażenia, prawie jak z ISU-152. Mam nadzieje że Hegemonia Tigera 2 nieco osłabnie.
Pozatym przydałyby się wspomiane wozy z dodatkowymi typami amunicji. Wiem, że pociski podkalibrowe i kumulacyjne są silne, ale te ciężarówki mogłyby być poprostu drogie, przez to zachowanoby równowagę.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin