Forum  Strona Główna



 

n00b mapa - n00b taktyka!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Taktyki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krychol




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:20, 19 Lip 2008    Temat postu: n00b mapa - n00b taktyka!

Generalnie mam zamiar opisać n00bską taktyke, na mapie Vire grając Wehrmahtem x2.

Krok1: Start

Zakładając, że nasz kolor jest czerwony, staramy się zan00bować (czyt. zablokować, wyłączyć z gry) most. W tym wypadku najlepiej byłoby gdyby sojusznik zrashował (czyt. zdobył i umocnił przyczółek za swoim mostem) przeciwnika już na starcie. Daje nam to przewage, która może zadecydować o zwycięstwie.
Uwagi:
Warto umocnić punkt z paliwem.
W razie czego zbudować bunkier z widokiem na swój most.
Moża użyć goliata do zniszczenia mostu.

Krok2: Walka
[link widoczny dla zalogowanych]
Zakładając, że wszystko poszło po naszej myśli, to przeciwnik jest w niebezpiecznej sytuacji, i będzie się starać nas wykurzyć. Musimy odciążyć trochę sojusznika od walki, bo z pewnością przeciwnik uderzy wszystkimi siłami. Najlepiej zrobić to tak jak na obrazku, zabezpieczyć flanke sojusznikowi i uniemożliwić tym samym oflankowanie jego pozycji. Najważniejsze jest by sobie wzajemnie pomagać, jak widzisz że twój kolega zaczyna obrywać wysyłasz mu wsparcie.
Uwagi:
Twoja pozycja nie jest tak ważna jak sojusznika

Krok3: "Naprzód!!"
[link widoczny dla zalogowanych]
Po odparciu fal morderczych i fanatycznych ataków ze strony przeciwnika, trzeba iść do przodu.
Jak na obrazku, mamy dwa warianty, obydwa są dobre, lecz mają swoje wady i zalety
Wariant "1"
Zalety:
Częściowa eliminacja przeciwnika z walki
Cała amunicja jest nasza!
Atakowanie w rejonie zabudowanym
Wady:
Zostawiamy naszego sojusznika, ciężko będzie mu pomóc - trzeba się skupiać na sobie w tym momencie, gdyż przeciwnik może nas wykurzyć, kontratakować i rozjebać wszystko i wyjebać nas ze swojej części.

Wariant "2":
Zalety:
Zmasowany atak, zakładając że sojusznik ruszy z nami do przodu.
Ważny punkt paliwa w naszych rękach.
Wady:
Nasze pozycje łatwo oflankować i wejśc nam dosłownie do dupy.
Do jasnej cholery walczymy na polu, nie ma gdzie się schować - żołnierze podatni na moździerze i "przyszpilenie".

Krok4: Fatality
Będąc już pod bazą przeciwnika wystarczy go już tylko wyeliminować - kwestia czasu by zwyciężyć.

Późniejsze wydania już wkrótce. Very Happy
Ten opis jest nierealny. Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Krychol dnia Śro 12:53, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Punisher
Podporucznik
Podporucznik



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin- duma pomorza

PostWysłany: Sob 16:41, 19 Lip 2008    Temat postu:

Usunalem moj ultra fajny koment i Krychola.
Do taktyki dorzuce pare moich uwag.
W srodkowej fazie gry gdy mamy do wyboru atak na punkty amunicyjne albo pomoc koledze w natarciu z przyczolka pamietajmy o dwoch rzeczach.
- Z przyczolka trzeba jak najszybciej ruszyc dupsko i wbic sie na dalsze pozycje. Inaczej wszelkie noob arty i inne fajne rzeczy moga ten przyczolek zmiesc. Wazne jest tez utrzymanie mostu ktory laczy sie z przyczolkiem. Wsparcie ktore przez niego wyslemy ( typu czolgi, piechota ) bedzie mialo duza latwiejsza podroz niz gdyby mialo przejsc przez srodkowy brod. Czolgi na nim dostaja mega laga i potrzebuja od cholery czasu aby pokonac wode. Ponadto na brodzie moga stac fajne rzeczy ktore by mogly przeszkodzic w naszej podrozy.
- Jesli wolicie zdobyc punkty ammo to MAKE IT QUICK. Takie miejsca to idealne oazy do kiszenia jednostek szybkiego ragowania. Wasz super blitzkrieg moze spotkac tzw. A KUKU i wspasc na mrowisko wrogow. Tak bylo jak Klaus mi jechal Pzkpfw IV w strone punktow. Przywitaly go dziala 57mm, rangersi i arty. No i kontrataki oczywiscie moga nadejsc szybciej niz myslicie, bo to fajne miejsca blisko baz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Punisher dnia Nie 13:14, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krychol




Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:03, 23 Lip 2008    Temat postu:

Te twoje uwagi niczego nie wnoszą...
Sobie napisz własną taktyke, a mnie nie poprawiaj. Cool
I nie kasuj tego posta !
Bo i tak napisze kolejnego i tak dalej
...i tak dalej
I zamknijcie temat xD

Musisz być przygotowany na odrobine krytyki. Temat jest po to, aby móc go komentować. Przystopuj z iks de. - Klaus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Taktyki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin